10 روش عالی برای افزایش رتبه الکسا

10 روش عالی برای افزایش رتبه الکسا

10 روش عالی برای افزایش رتبه الکسا

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
10 روش عالی برای افزایش رتبه الکسا

 

ten top way alexa

رتبه وبسایت تنها چیزی است که بسیاری از توسعه دهندگان وب را نگران میکند .

رتبه الکسا امروز از یکی از مبنا های اصلی توسعه دهندگان وب به شمار می رود که میزان موفقیت وبگاه (وبسایت یا وبلاگ) را نشان ی دهد .

رتبه الکسا مقیاسی است که به هر وبسایت با توجه معیار های زیر اختصاص داده میشود:

  • میزان بازدید
  • تاثیر گذاری صفحه وب
  • تعداد بازدید کننده های ثابتی که چندین و چند بار ار صفحه وب شما بازدید کرده اند.

شما برای بهتر کردن رتبه الکسا باید تصمیماتی برای وبلاگ یا وبسایتتان بگیرید که بتوانید به رقابت با سایت های دیگر بپردازید و از آن ها جلو بزنید و ترافیک و یا بازدید برای وبسایتتان جذب کنید . بله، بازدیدی بیشتر از وبسایت ها و یا وبلاگ های دیگر. تبلیغات درسایت های پر بازدید می تواند روش فوق العاده ای برای جذب در صدی از بازدید آن سایت ها باشد.

Alexa.com وبسایتی است که توسط شرکت آمازون بوجود آموده است و می توان گفت موفق ترین ابزار قضاوت در مورد عملکرد یک وبسایت می باشد. الکسا رنک (رتبه الکسا) و پیج رنک گوگل 2 فاکتور اصلی بسیاری از وبلاگ نویسان و توسعه دهندگان وب برای سنجیدن عملکردشان می باشد و البته همه و همه تمایل خاصی به افزایش رتبه وبگاه خود در گوگل و الکسا دارند و میخواهند تمامی پتانسیل های صفحه وب خود را به رخ گوگل و الکسا بکشند تا گوگل و الکسا آن ها در بالای جدول خود ببینند.--------------

جهت مشاهده ادامه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
منبع  http://blog.webmehraz.ir
 
دانلود فیلم آموزش طراحی مدارهای الکتریکی در نرم افزار اتوکد Digital Tutors Drawing Electrical Plans

 

 

در این مجموعه آموزشی شما با اصول طراحی اولیه با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۵ آشنا شده و می توانید با استفاده از چندین پروژه آماده عناصر مهمی از از طراحی را یاد گرفته و در برنامه های خود از آنها استفاده کنید. این پروژه های حاوی ندین فایل های کتابخانه ای می باشد که در نماد گذاری و استفاده از ابزارهای مختلف آن می تواند بسیار سودمند باشد. این دوره آموزشی بیشتر به تشریح مباحث الکتریکی و همچنین طرح ریزی نقشه های مرتبط با می پردازد و نحه ایجاد بلوک ها ها را با محدودیت های خاص هندسی آموزشی می دهد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Digital Tutors Drawing Electrical Plans in AutoCAD 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش طراحی مدارهای الکتریکی در نرم افزار اتوکد Digital Tutors Drawing Electrical Plans in AutoCAD 2015

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود فیلم آموزش طراحی داشبورد و چارت های تعاملی در اکسل Dashboard Designing and Interactive Chart

این مجموعه آموزشی به بررسی اجمالی چگونه ایجاد نمودار های تعاملی در نرم افزار اکسل می پردازد. با توجه به اکثر تقاضاهای امروزی بر این مبنا می تواند بسیار مهم باشد. طراحی در داشبورد اصلی اکسل انجام گرفته و همچنین تمامی شیوه های طراحی نیز به طور کامل آموزش داده شده است. این دوره آموزشی شامل مباحثی همچون ایجاد نمودارهای پویا، استفاده از کنترل های جدید اکسل و همچنین چگونگی اسجاد نمودار های سفارشی و گزارش گیری می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

Dashboard Designing and Interactive Charts in Excel Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش طراحی داشبورد و چارت های تعاملی در اکسل Dashboard Designing and Interactive Charts in Excel

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

دانلود ویدئو آموزشی طراحی سطوح پیچیده برای دیزاین تولید در سولیدورکز Digital Tutors Modeling Comple

 

 

این مجموعه آموزشی به آموزش مدل سازی پیشرفته براساس تکنیک های برجسته و روز دنیا پرداخته و با استفاده از اجزای سطوح و تراز اول آن نحوه ساخت و طراحی محصولات مختلف را آموزش می دهد. این ویژگی ها با برنامه SolidWorks آموزش داده شده و ابزارهای مدل سازی پیشرفته برای طراحی قوی تر و مناسب تر نیز مورد بررسی قرار می گیرد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از دانلودسرادریافت نمایید.

 

 

 

Digital Tutors Modeling Complex Surfaces for Product Design in SolidWorks Cover%28Downloadha.com%29 دانلود ویدئو آموزشی طراحی سطوح پیچیده برای دیزاین تولید در سولیدورکز Digital Tutors Modeling Complex Surfaces for Product Design in SolidWorks

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود داستان ها و حکایات صوتی کوتاه و تاثیرگذار مذهبی

دانلود داستان ها و حکایات صوتی کوتاه و تاثیرگذار مذهبی

 

دانلود داستان ها و حکایات تاثیرگذار مذهبی

| 14 داستان جدید اضافه شد … |

 

در این پست برایتان مجموحه حکایات و داستان های کوتاه و شنیدنی را که از معاظم ارجمند کشورمان در مجالس نقل شده است و بسیار شیرین می باشد نیز برایتان آماده کرده ایم. مجموعه داستان های مذهبی که اکثرا از حکایات حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پناهیان ، حجت الاسلام هاشمی نژاد ، آیت الله مجتهدی تهرانی و دیگر سخنرانان انتخاب شده است هم اکنون آماده دانلود از وبسایت  دانلودسرا می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

دانلود زندگی نامه امام علی به صورت پی دی اف

نتیجه تصویری برای عکس امام علی

 
 
 
ما توانسنتیم زندگی نامه امام علی را به صورت پی دی اف تهیه کنیم جهت دانلود این یپ دی اف به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
 
منبع  djsina3.loxblog.com
 
 
برچسب ها :

دانلود

,

پاورپینت

,

برای

,

کاروفناوری

,

هفتم

,

درباره

,

برق

,
دانلودپاورپینت برای کاروفناوری هفتم درباره برق

امروز توانستیم باتلاش دوستان پاورپینتی برای کار تحقیقی کلاس هفتم -کتاب کاروفناوری- تهیه کنیم.

باتلاش دوستان موفق شدیم پاورپنتی درباره برق تولید کنیم از شما برای دیدن این پاورپینت دعوت می کنم.

 

 
جهت دانلود به ادامه مطلب بروید
منبعdjsina3.loxblog.com
آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

 

اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر

| آموزش اجرا با نرم افزار Andy |

اختصاصی یاس دانلود

 

Clash Of Clans که به عنوان یکی از موفق ترین بازی های آنلاین در تمامی دنیای تکنولوژی به شمار می رود را می توان یک بازی انحصاری سیستم عامل های اندروید و IOS دانست که این موضوع یک مشکل بزرگ به شمار می رود و بسیاری از کاربران سیستم عامل های دیگر علی الخصوص سیستم عامل پر کاربرد و متداول ویندوز مایلند این بازی را بر روی دسگاه خود اجرا کنند .

همچنین که در مطب آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با Bluestacks مشاهده نمودید، امروز هم آموزش جدیدی برای شما آماده کردیم. علاوه بر این دسته بسیاری از کاربران حرفه ای بازی کلش اف کلنز به دلایل بسیاری این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا می کنند . شما هم اکنون می توانید آموزش بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر توسط برنامه Andy در ادامه مطلب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

برای اجرای بازی کلش اف کلن بر روی ویندوز با استفاده از Andy باید مراحل زیر را قدم به قدم و با دقت طی کنید :

 

1 – اول از همه به پست Andy مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود آخرین نسخه این شبیه ساز از اجرا شدن آن بر روی سیستمتان اطمینان حاصل کنید .

2 – با مراجعه به لینک های روبرو از نصب بودن آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید . (دریافت برای Nvidia GeForce و برای ATI Radeon )

3 – حالا فایل دانلود شده در مرحله 1 را ابتدا اکسترکت و بوسیله فایل Setup نرم افزار Andy را نصب کنید .

4 – پس از اتمام پروسه نصب نرم افزار را اجرا کنید .

5 – در اولین اجرای نرم افزار وارد صفحه زیر می شوید که همان تنظیمات اولیه گوشی یا تبلت می باشد (شامل انتخاب زبان و انتخاب اکانت گوگل و تنظیمات مربوط به اکانت گوگل)

 

 

 

Capture

 

6 – پس از اتمام مراحل ثبت نام اولیه وارد صفحه زیر می شوید که در آن دوباره اکانت گوگل انتخاب شده و رمزش را وارد کنید .

 

Capture1

 

7 – پس از این وارد صفحه اصلی اندروید شده این صفحه و نرم افزار Andy را همین طور رها کنید و به مرحله بعد  بروید .

 

Capture2

 

8 – حال بازی Clash Of Clans را دانلود می کنید .

9 – به محل دانلود بازی رفته و می بینید که آیکون بازی به شکل آیکون نرم افزار Andy در آمده روی بازی دو بار کلیک کنید و می بینید عکس زیر در مرکز تصویر مانیتورتان نمایان شده که به منزله نصب بازی در Andy می باشد .

 

Capture3

 

10 – پس از آن صفحه زیر نمایان می شود که به معنای نصب شدن کامل بازی است .

 

Capture4

 

11 – حالا دوباره وارد صفحه مرحله 7 شده و با انتخاب گزینه منو می بینید که بازی Clash Of Clans به برنامه های شما اضافه شده .

 

 

Capture5

 

12 – روی بازی کلیک کرده و وارد آن شوید .

13 – با اکانت گوگلی که قبلا تایید کرده اید هم می توانید سیو بازی را از دست ندهید هم بازی ای را که قبلا داشته اید ادامه دهید !

14 – در صورت بروز هر گونه مشکل از بخش نظرات سایت استفاده کنید .

 

 

مشخصات
دانلود فیلم آموزش اتوکد ۲۰۱۵ Autodesk AutoCAD LT

دانلود فیلم آموزش اتوکد ۲۰۱۵ Autodesk AutoCAD LT

521 بازدید

Autodesk AutoCAD حرفه ای ترین نرم افزار طراحی ساختمان و نقشه کشی میباشد ، امروز وبسایت  دانلودها آموزش نسخه ۲۰۱۵ این برنامه را برای شما مهندسین عزیز قرار میدهد.سالانه بیش از ۴ ملیون ساختمان توسط این نرم افزار بسیار جالب طراحی میگردد.این آموزشی که توسط  دانلودها قرار گرفته است توسط کمپانی InfiniteSkills منتشرشده است.امروزه طراحی سنتی و کشیدن روی کاغذ و قلم از بین رفته است و نقشه کشی اکثرا توسط کامپیوتر و نرم افزار ها صورت میگیرد.نرم افزار اتوکد یک نرم افزار تخخصی در این زمینه میباشد.هم اکنون میتوانید این مجموعه ی آموزشی رااز دانلودها دریافت نمایید.

 

AUTO 2015 دانلود فیلم آموزش اتوکد ۲۰۱۵ Autodesk AutoCAD LT

 

زبان این آموزش انگلیسی میباشد ، فرمت تمامی آموزش های داخل این مجموعه mp4 میباشد ، در داخل این آموزش حدود ۱۲ ساعت آموزش ویدئویی قابل مشاهده میباشد.در این آموزش مهارت رمز نویسی ، طراحی ، نقشه کشی حرفه ای در برنامه AutoCAD بدست می آورید.این آموزش سرعت شما را در طراحی ها و نقشه کشی چند برابر خواهد کرد.اتوکد LT نرم افزاری بسیار جالب است AutoDesk میباشد.

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود مستند سفر به بهشت کوسه ها Journey To Shark Eden 2010

 

دانلود مستند سفر به بهشت کوسه ها Journey To Shark Eden 2010

 

 

116 بازدید

 

Journey To Shark Eden (2010) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

shark دانلود مستند سفر به بهشت کوسه ها Journey To Shark Eden 2010

 

نام مستند : Journey To Shark Eden

سال انتشار:۲۰۱۰

مدت زمان: ۵۰ دقیقه

حجم: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان:در این مستند به جزایر جنوبی خط استوا سفر می کنید و با جزایر مرجانی و مملو از کوسه ها آشنا خواهید شد. جزایر مرجانی که زیبایی بسیار زیادی دارند. همچنین در مورد حفظ اکوسیستم این محیط ظریف و محل زندگی کوسه ها صحبت شده است.Enric Sala از محققان شبکه National Geographic اطلاعات مفیدی از کوسه ها و زندگی آنها به شما می دهد.

 

دانلود + ادامه مطلب

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید